Gold Coast : Part 1

Syukur alhamdullillah tahun ini adalah awal tahun yang terbaik buat diri alia. Awal tahun dah berpeluang ke luar negara secara percuma yang di taja oleh Hai-O. Ini ibarat bonus kepada kami di atas pencapaian kami. Satu satunya syarikat yang memberikan pakej pelancongan secara percuma kepada ahli-ahlinya. Paling best kumpulan GLAM melebihi 100 orang daripada 300 orang daripada pakej ini.  Memang amazing group GLAM.

Alia bersyukur dengan buat business ini alia dapat apa yang alia inginkan. Berkat sokongan Mentor iaitu CDM Hanis Haizi dan Leader Haikal alia di berikan bimbingan yang sepenuhnya. Mereka tidak pernah melepaskan alia untuk bergerak sorang sorang.

Sebenarnya alia rasa macam masih berada di tepi pantai Surfers Paradise jer. Hotel Outringger berdekatan dengan pantai hanya perlu berjalan kaki sahaja. Seronok sangat dapat pergi holiday secara percuma yang ditanggung 100 % oleh pihak Hai-O. Kita hanya perlu bawa duit shopping sahaja. Bestkan. Alia bersyukur dengan buat business dengan 
Hai-O ini alia dapat menjejakkan kaki ke bumi Australia. Terima kasih tidak terhingga kepada company.



                                                               #Hanis Haizi Protege

                                                        My Leader Haikal Rawlin

                                                   Founder Of GLAM Hanis Haizi

Kami bertolak ke Singapore jam 6.30 Petang pada 15 Feb. 2014 (Sabtu). Penerbangan kami menggunakan perkhidmatan 'Singapore Airline'. Kami transit selama 2 jam di Airport Changi sebelum flight ke Brisbane, Australia jam 12.45 Malam. Paling best ini adalah kali pertama alia menjejakkan kaki di Airport, Changi, Singapore. Alia di maklumkan Changi Airport adalah Airport yang terbaik di dunia. Telah menerima banyak penganugerahan di peringkat antarabangsa. Memang sepatutnya menjadi contoh terbaik, kerana Airportnya memang sangat cantik. Siap ada free Wifi, free kerusi urut dan sebagainya. Pengalaman ini memang alia tidak akan lupakan sampai bila bila.

Lagi satu yang paling best ialah kami siap dapat voucher $20 Sing Dollar setiap sorang. Voucher ini selalunya akan dapat jika kita transit 4 jam , tetapi dengan group Hai-O walaupun kurang 4 jam kami still dapat lagi. Apalagi bolehlah menggunakan untuk membeli makanan, ataupun shopping sikit.




Setelah 3 Jam berada di Airport Changi, masa yang di tunggu pun tiba. Jam 12.45 Malam kami berangkat ke Gold Coast, Australia dengan Singapore Airline. Paling best dengan Singapore Airline ini adalah Cabin Crew yang sangat baik. Mereka melayan kami dengan baik sekali. Walaupun masa makan adalah waktu pagi, mereka akan mengejutkan alia untuk makan. Menu yang di sediakan memang best dan yang paling penting halal. Kami di berikan priority dahulu sebelum mereka servis penumpang lain. Bestkan dengan Hai-O semuanya di berikan ke utaamaan.




 Nantikan Part 2 dari alia ok. Cerita yang sangat menarik untuk alia share dengan anda yang ingin melawat Gold Coast, Asutralia. 

                                         
                                                                Nor Arliana Bakar
                                                                   019.223.5223 
                                                            (W/A / Mes / Viber) 

                                                               Follow me :
                                    aliaaliana @ instagram
                                                    norarlianabakar @ Facebook
                                                  aliaaliana@yahoo.com @ Email
                                           
     






0 comments:

Post a Comment