Dear Hanis Haizi

Salam sejahtera semua...

Siapa HANIS HAIZI??? Mesti tertanya tanyakan siapakah gerangan yang empunya nama ini. Pertama kali sebelum alia menceburi business ini, alia hanya mengenali beliau di dalam blog sahaja. Dari first cerita sehingga kejayaan beliau kecapi sekarang. Pertama kali jumpa di Coffee Bean adalah hari yang sangat bertuah dalam hidup alia. Memang nama Hanis Haizi ini, memang sesuailah dengan empunya diri. Cantik, kaya, muda dan segalanya.

                                                    My Beautiful Mentor CDM Hanis Haizi

Hanis Haizi adalah seorang yang komited di dalam apa yang beliau buat sekarang. Rajin, tabah, dedikasi dan semangat yang tidak pernah putus asa di dalam business ini membuatkan beliau berjaya menubuhkan sebuah Akademi yang di beri nama Green Leader Academy Malaysia. Green Leader Academy Malaysia telah melebarkan sayap di seluruh dunia.

 
Glamexpansion telah berada di Qatar, Brunei, Australia, Indonesia, Singapura, Johor, Sabah, Sarawak, Kelantan, Kedah dan beberapa lagi akan menyusul. Terdiri daripada 3000 orang di bawah GLAM. Yes, saya bangga dengan apa saya buat sekarang. Syarikat yang kukuh serta Mentor yang banyak membantu sepanjang alia buat business ini. GLAM     adalah Pioneer No. 1 in Social Media. Hanya mengunakan social media, kita di kenali di seluruh dunia. Setiap apa yang kita lakukan akan di ajar. Maka nak tak nak sahaja nak buat. Business yang tidak perlu untuk pergi  rumah ke rumah macam dulu. Sekarang semuanya di hujung jari.

Nor Arliana dulu tidak pernah terpikir untuk buat business macam ini. Pikir hanya nak tambah pendapatan sahaja. Tidak sangka, macam macam perubahan berlaku sepanjang alia buat business ini. Sekarang sentiasa berfikiran positif, berpandangan jauh, sentiasa ingin cantik setiap kali nak keluar dan macam macam lagilah yang berlaku pada alia. So people can change.

Glampreneurs adalah kumpulan yang yang telah banyak membantu syarikat untuk sales tertinggi syarikat. Satu satunya kumpulan yang aktif serta cepat di dalam semua perkara. Dengan adanya mentor seperti CDM Hanis Haizi yang banyak membantu semua ahli di bawah GLAM , maka semua perkara yang kami lakukan akan sentiasa di pantau oleh beliau dan CDM Razali Zain. Bimbingan serta ilmu yang tidak pernah putus membuatkan kami Glampreneurs sentiasa bersemangat. Jangan membuat banyak alasan kerana jika ingin bukan senang. Once CDM Hanis nak berjaya pun banyak halangan yang ditempuhi oleh beliau.

Zaman yang semakin moden sekarang, jika hanya menumpukan satu pendapatan sahaja untuk seisi keluarga memang tidak mencukupi, jadi berilah peluang pada diri sendiri untuk merasai kesenangan di dalam kehidupan. Jika alia as a pembantu boleh mendapat apa yang alia inginkan, anda juga mmpu untuk memiliki apa yang anda inginkan. Tunjuk ajar dan latihan akan di berikan secar percuma. Boleh wassup atau email alia jika mempunyai sebarang pertanyaan. Sekian.

                                            
                                        Nor Arliana Bakar
                                          019.223.5223

                       

1 comments: